Často kladené otázky - FAQ

Ušetrite svoj čas, nečakajte na odpoveď, ale rovno si ju prečítajte!

Zozbierali sme pre Vás tie najčastejšie otázky a spísali sme na ne odpovede, aby ste mohli bez čakania komfortne nakupovať. V prípade, že ste nenašli odpoveď na svoju otázku, neváhajte nás kontaktovať telefonicky alebo emailom

Je možný osobný odber? 

Osobný odber objednávok je možný na adrese Krosnianska 89 v Košiciach. V prípade, že máte záujem o osobný odber, pokojne môžete dokončiť objednávku a označiť “osobný odber”, prípadne si môžete tovar rezervovať telefonicky alebo emailom. Na adrese Krosnianska 89, Košice funguje naša kamenná predajňa, kde môžete okrem produktov na našom e-shope nakúpiť aj autodiely na akékoľvek osobné vozidlo za vynikajúce ceny.

Nad koľko € je poštovné zadarmo? 

Minimálnu sumu nákupu pre dopravu zadarmo nájdete vždy TU

Za koľko dní mi príde objednaný tovar? 

Ak je tovar “Skladom”, odosielame ho do 24 hodín (v prípade platby prevodom tovar odosielame po prijatí prostriedkov na náš účet). Následne ho preberá doručovacia spoločnosť, ktorej to trvá štandardne maximálne 48 hodín. 

Celkový priemerný čas doručenia našej objednávky od momentu objednania na e-shope je 1,6 dňa, teda menej ako 48 hodín!

Môžem napísať, aj keď je chat offline? 

Ak je náš chat aktuálne offline, znamená to, že momentálne nie je k dispozícii žiadny náš operátor. Bez problémov však môžete napísať a my Vám odpíšeme ihneď, ako sa kompetentná osoba uvoľní (štandardne do 1 hodiny). Vašu správu teda určite dostaneme a budeme Vás spätne kontaktovať. 

Dá sa tovar objednať, aj keď nie je skladom? 

Pokiaľ tovar nie je skladom, nemôžete si ho objednať cez náš e-shop. V prípade, že máte veľký záujem, môžete kontaktovať našu infolinku. Ak to bude možné, radi Vám vyhovieme. V zásade ale platí - čo nie je skladom, nevieme aktuálne zabezpečiť, prípadne platia iné ako štandardné podmienky dodania. Preto sa v takýchto prípadoch na nás obráťte a my sa budeme snažiť vyriešiť požiadavku k Vašej spokojnosti.

Prečo je pri niektorých tovaroch obmedzenie počtu kusov? 

Produkty so zvýšenou hmotnosťou podliehajú obmedzeniu počtu kusov v košíku. Je to podmienkou doručovacej spoločnosti. V prípade, že potrebujete objednať viac kusov produktov s takýmto obmedzením, kontaktujte naše zákaznícke centrum, kde Vám určite pomôžu situáciu riešiť. 

Prečo odoberať newsletter?

Registrácia Vášho e-mailu na www.7tin.sk je sprevádzaná mnohými výhodami. Pravidelne Vám môžeme posielať email s tými najčerstvejšími zľavami a akciami. Vďaka tomu sa o nich dozviete ako prvý a nič Vám neujde.

Máte otvorené aj cez víkend?

Aktuálne otváracie hodiny predajne si môžete pozrieť TU.

Pokiaľ ale z nejakých vážnych dôvodov potrebujete Váš tovar už cez víkend, kontaktujte nás na našej telefonickej linke, a pokiaľ to bude v našich silách, budeme sa snažiť Vám vyhovieť. 

Ako môžem na e-shope zaplatiť za tovar? 

Aktuálne formy platby nájdete vždy TU

Je cena tovaru na e-shope rovnaká ako na predajni?

Nie je to podmienkou. S predajom produktov na predajni sú spojené vyššie náklady ako pri predaji na e-shope. Tie sa teda pri niektorých produktoch na predajni prejavia na ich cene. Pokiaľ teda chcete nakúpiť produkty za najlepšiu cenu, odporúčame Vám vytvoriť si online objednávku, inak Vám nevieme zaručiť „e-shopovú“ cenu. 

Koľko stojí doprava kuriérom? 

Aktuálnu cenu za dopravu nájdete vždy TU

Musím sa u Vás pri nákupe registrovať?

Nie, registrácia pre nákup nie je potrebná. 

Čo sa deje po tom, ako odošlem objednávku? 

V podstate okamžite dostanete e-mail o tom, že sme Vašu objednávku prijali. Následne záleží od formy platby. 

  • Pri platbe kartou kuriérovi dostanete ďalší e-mail v čase, keď Vašu objednávku odovzdávame kuriérskej spoločnosti (štandardne do 24 hodín od objednania). 
  • Pri platbe prevodom preveríme dostupnosť Vami objednaného tovaru a následne Vám zašleme ďalší e-mail s platobnými údajmi (štandardne do 2 hodín od prijatia objednávky). Po prijatí platby odovzdávame kuriérskej spoločnosti Vašu objednávku a Vy dostávate ďalší e-mail o tom, že Vaša objednávka bola odoslaná.

Čo ak nedostanem e-mail?

E-mail so zhrnutím objednávky dostávate okamžite po jej odoslaní. Pokiaľ teda neregistrujete tento e-mail do 30 minút, znamená to, že niekde pri odoslaní e-mailu nastal problém. Pokiaľ nedostanete prvý e-mail do 30 minút po odoslaní objednávky, kontaktujte nás na našej infolinke (+421905244478) v čase od 08:00 do 18:00. 

Môžem si tovar vyzdvihnúť na kamennej predajni?

Áno, tovar si môžete aj osobne prevziať na adrese:  Krosnianska 89, 040 22 Košice.